Trasy

MG>200 beta 2.04

MG>500 beta 17.04

Na Czersk! Ustawka jakiej nie było przez Mińsk Mazowiecki

Noworoczna Ustawka z Przytupem! 1 stycznia 2024

PrzeUstawka do Warki 24 września 2023

Ustawka 26 sierpnia 2023

MG500 edycja 2023 - wersja FINAL

MG250 edycja 2023 - FINAL

Powitanie wiosny w Dworze Mościbrody
19.03.2023

GRAVEL COFFEE RIDE - Vamos Książenice & MG 29.01

Mazowiecki Gravel 500 edycja 2022

Mazowiecki Gravel 200 edycja 2022

Mazowiecki Gravel 500 edycja 2021

Tak, na każdej trasie będzie przynajmniej jeden pit-stop.

Godziny otwarcia pit-stopów są różne w zależności od lokalizacji, dokładne godziny ich działania podajemy w komunikacie startowych i na odprawie przedstartowej

Kiedy udostępniane są trasy ultramaratonu Mazowiecki Gravel?

Zgodnie z regulaminem trasy kolejnych edycji MG udostępniamy na kilka dni przed startem (zazwyczaj jest to ostatni poniedziałek).  Do ostatniego momentu sprawdzamy przejezdność tras aby mieć pewność, że nic nie zaskoczy zawodników podczas imprezy.

Jaki jest stopień trudności trasy

Dla każdego trasa ma inny stopień trudność, jednak należy pamiętać, że przejazd ponad 500 km na rowerze będzie wiązał się z pokonywaniem własnych słabości i może być nie lada wyzwaniem.

Czy trasa MG jest gravelowa

Opracowując trasy staraliśmy się aby jak najwięcej odcinków prowadziło po drogach szutrowych. Charakterystyka Mazowsza powoduje jednak, że nie wszędzie można było jechać po samych szutrach. Dlatego niektóre odcinki prowadzą po drogach leśnych, lokalnych asfaltach czy leśnych duktach.

O Nas

Jesteśmy grupą rowerowych pasjonatów. Chociaż każdy z nas swoją przygodę rozpoczynał inaczej – na MTB, szosie, z namiotem, z sakwami lub w modelu bike packingu, na wygodnych ścieżkach rowerowych lub ekstremalnych single trackach – dziś wszystkich połączyła chęć sprawdzenia się w ultramaratonie bez wsparcia. Zapraszamy również Ciebie!

Zapraszamy również Ciebie!

Bartek Swacha

Na rowerze jeździ od zawsze. Zaczynał na ścieżkach w okolicach Janowa Lubelskiego, skąd pochodzi. Później przeniósł się do Warszawy i przemierzył z sakwami wiele wymagających tras, zwłaszcza na wschodnim pograniczu Polski, nocując w namiocie lub pod gołym niebem. Kilka lat temu przesiadł się na gravela i znacznie przyspieszył. Ukończył ultramaratony rowerowe Wisła 1200, GreatLakesGravel, Ultralajkonik i Pierścień Tysiąca Jezior. Do rowerowej pasji zachęca również czwórkę swoich dzieci. Kiedy nie jeździ na rowerze, pracuje w branży finansowej

Marcin Twaróg

Warszawiak z urodzenia i przekonania. Przez wiele lat rower był dla niego formą rekreacji. Jeździł z całą rodziną po trasach w okolicach Warszawy, zabierał też rowery na wakacje. Kilka lat temu odkrył bieganie – ukończył już 5 maratonów. Na rowerze? Mazury, morze, czy góry - ale przede wszystkim Mazowsze. Uważa, że na Mazowszu jest wiele fantastycznych tras rowerowych, i takich na 50 km i takich na 150 km, pozwalających na trening i sprawdzenie własnych możliwości, również osobom, które mają wiele domowych i zawodowych obowiązków. Tata 3 dzieci, współwłaściciel agencji reklamowej

Bartek Kubicki

„Na poważnie” na rowerze zaczął jeździć w podstawówce jak otrzymał kolarzówkę i rozpoczął swoje samotne, 20-kilometrowe wyprawy do babci i dziadka. Na studiach wyruszył rowerem z Nowego Tomyśla (Wielkopolska), skąd pochodzi, przez Toruń, Augustów i Suwałki do Gdańska. Trafił rowerem na Białoruś i Litwę a w 2020 roku ukończył Wisłę1200. Uwielbia chodzenie i bieganie po górach (mieszkał wiele lat na Słowacji i w Austrii), kajaki, nurkowanie i podróże. Swoje pasje przekazuje synowi i córce. Na co dzień zajmuje się rynkami kapitałowymi a w Mazowieckim Gravel’u jest współodpowiedzialny za techniczny przebieg trasy.